جهت کسب اطلاع بیشتر از مشخصات سمعک به روی آن کلیک کنید.

مناسب برای کاهش شنوایی متوسط به بالا مناسب برای کاهش شنوایی خیلی کم مناسب برای کاهش شنوایی شدید مناسب برای کاهش شنوایی کم مناسب برای کاهش شنوایی متوسط سمعک پشت گوشی قابل شارژ

سمعک پشت گوشی BTE

همان‌طور که از نام این سمعک مشخص است، سمعک‌ پشت گوشی (BTE) در قسمت پشت گوش قرار می‌گیرد و از طریق لوله‌ای (تیوبی) که به قالب متصل است، صدا به داخل مجرای گوش انتقال داده می‌شود.

مزایا:

  • بسیار قابل اعتماد :سمعک‌­های پشت گوشی برای انواع کم شنوایی‌ها بهترین انتخاب هستند و معمولا طول عمر بیشتری دارند و کمتر خراب می‌شوند.
  • کاربری آسان : استفاده از آن‌ها آسان است و با توجه به این‌­که بسیاری از گزینه‌­های مختلف باتری برای این سمعک‌­ها وجود دارد، تقریباً همیشه سمعکی وجود دارد که می‌توانید از آن استفاده کنید، حتی اگر مهارت دستی محدودی دارید.
  • تناسب با نیاز مشتری : سمعک های پشت گوشی تنوع در طراحی دارند. برای مثال با داشتن باتری های بزرگ برای طولانی مدت قادر به کار کردن هستند و سیستم هایی می تواند روی آن ها تعبیه شود تا صدای پس زمینه را به وضوح به گوش شخص برساند و مناسب برای تمام گروه های سنی است.

معایب :

  • سمعک پشت گوشی عیب یا ایراد خاصی ندارد و در واقع استفاده از آن هیچ نکته منفی برای کاربر ندارد. ظرافت ممکن است برای برخی از افراد مسئله­‌ساز باشد، اما حتی این مسئله نیز مانند گذشته نیست .

کلیه حقوق مادی و معنوی سایت متعلق به شنوایی شناسی سینا می باشد.